Gepost door: mevv | 30/01/2009

Sightseeing

Vandaag naar de bib geweest, maar voor mij lid te maken, heb ik bewijs nodig dat ik in Edinburgh woon. Nu die man wist me te vertellen dat ik dat kon bewijzen met een postkaartje die naar mij toegestuurd wordt, zo staat dat op mijn naam met een adres in Edinburgh. Dus alle postkaartje zijn welkom hé 😉

Aangezien ik niks meer kon doen in de bib ging ik nog wat verder rondwandelen in de gezellige straatjes van Edinburgh. Kheb nog eens een andere Starbucks uitgeprobeerd en de toeristische dienst gezocht voor info voor mijn eindwerk. Rond 13u was ik terug in de flat en heb ik me wat klaargemaakt om te eten.

img_8396

img_8390

img_8389


Reacties

  1. Edinburgh Hmm? Dan zijn we met 2!
    Sorry, ik ben hier toevallig op je pagina beland dankzij een google uitschuiver. Hoelang moet je nog en wat is je idee van the city ondertussen? Ik zit hier al van Oktober.
    Dit weekend voor 2 dagen terug naar Belgie, wehooow


Plaats een reactie

Categorieën