Gepost door: mevv | 05/01/2009

Happy New Year

Hello iedereen

Hier ben ik eindelijk nog eens. Ik weet, het is al veel te lang geleden dat ik hier nog eens deftig heb kunnen schrijven.

img_8119 

Foto: Net voor vertrek naar huis in Newton Drive, Durham (21 december 2008).

Sinds 21 december ben ik dus terug in het land en heb ik een leuke kerst gevierd met familie en vrienden.

img_8122

Thuis moest ik nog een opdracht afwerken voor Travel Management, die ondertussen al gepost is naar Durham. Daarmee zitten mijn studies erop voor dit semester. In 2009 nog mijn stage en eindwerk en ik studeer hopelijk af! Woohoo

Normaal ging ik volgende maand naar New York City voor mijn stage, maar door Visum problemen gaat dat heel jammergenoeg niet door. Na lang zoeken en met hulp van de super David Taylor in Durham heb ik een dag voor mijn vertrek naar België een stage kunnen ‘verzilveren’ in Edinburgh, Schotland, wat ik ook wel zie zitten want Schotland is prachtig!!

n740342920_1232480_6717 

Foto: Schotland (op weg naar de Highlands)


Plaats een reactie

Categorieën